Podziel się książką

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" w ramach swojej działalności statutowej prowadzi bibliotekę FFI, która dysponuje atrakcyjnym, ale wciąż skromnym zbiorem książek. Wspólnymi siłami i z Waszą pomocą chcemy wzbogacić zasoby naszej biblioteki. Jeżeli posiadasz niepotrzebne książki w dobrym stanie i chcesz podzielić się nimi z innymi osobami, zachęcamy do oddania ich na rzecz Biblioteki FFI.

a) Możesz oddać nam swoją książkę na zawsze,
b) Możesz pożyczyć nam książkę na okres 1 roku, a potem ją odebrać.

Ze względu na przekazaną nam w ostatnim czasie dużą ilość książek z kategorii beletrystki (powieści, opowiadania, nowele itp., przede wszystkim o charakterze rozrywkowym) od dnia 20 marca 2013 r. przyjmujemy wyłącznie książki branżowe, związane z rozwojem zawodowym np. z zakresu ekonomii, funduszy europejskich.

Biblioteka bezpłatnie udostępnia swoje zbiory każdej zainteresowanej osobie fizycznej i organizacjom pozarządowym. Powierzone nam książki będą służyły osobistemu i zawodowemu rozwojowi wielu osób. Książki i publikacje można oddawać osobiście w bibliotece w godzinach jej otwarcia lub przesyłać pocztą na adres biblioteki FFI:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw", ul. Narutowicza 57/6, 20-016 Lublin.

Biblioteka zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia książek, które są zniszczone, nieaktualne (np. z nieaktualnym stanem prawnym), propagują określone ideologie. Wówczas osoba dostarczająca książki zobowiązana jest do ich odebrania.

Przekazując książki poinformuj nas czy wyrażasz zgodę na upowszechnienie swoich danych (imię i nazwisko oraz miasto zamieszkania), które zostaną umieszczone na liście darczyńców. Lista darczyńców biblioteki zostanie umieszczona na naszej stronie internetowej.

Zapraszamy również do korzystania ze zbiorów biblioteki. Aktualny wykaz książek i publikacji znajduje się na stronie internetowej Fundacji: www.ffi.org.pl w zakładce "Wypożycz książkę".

Biblioteka jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-18:00. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za bibliotekę - Małgorzatą Jończyk pod numerem tel. 81 532 10 30.




Nic o nas bez nas = empowerment

Termin "empowerment" oznacza zaangażowanie grup napotykających problemy społeczne oraz ich przedstawicieli w prace projektowe. W odniesieniu do projektów innowacyjnych empowerment to zaangażowanie w proces wypracowywania innowacyjnych rozwiązań przedstawicieli grup docelowych.

Interesuje Cię sytuacja kobiet na rynku pracy? Korzystasz z elastycznych form zatrudnienia? Masz pomysły jak godzić życie zawodowe z rodzinnym? Chcesz w swoim zakładzie pracy przetestować lub wdrożyć model godzenia życia zawodowego i rodzinnego z korzyścią dla osób, które zatrudniasz oraz z korzyścią dla zakładu pracy i efektywności działań? Chcesz podzielić się swoimi refleksjami? Masz konkretne propozycje rozwiązań organizacyjnych/prawnych? Podziel się nimi. Mogą one stać się częścią innowacyjnego modelu, który zostanie bezpłatnie udostępniony szerokim grupom odbiorców. Twoje zdanie może mieć realny wpływ na działania projektowe.

Wypowiedz się na forum! Weź udział w sondzie! Napisz do nas na ffi@ffi.org.pl! Odwiedź nas w biurze projektu w Radomiu!

Będziemy organizować cykliczne spotkania dotyczące postępów prac nad modelem. Chcesz wziąć udział w spotkaniu? Skontaktuj się z nami!

Serdecznie zapraszamy! Twoja opinia dużo dla nas znaczy!

Fundacja "Fundusz Inicjatyw" zaprasza do udziału w projekcie: "PI - innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO"

OFERUJEMY BEZPŁATNIE: ZAPEWNIAMY: (dokumenty zgłoszeniowe na stronie www.ffi.org.pl, podstrona dot. projektu)

Kontakt:

Fundacja "Fundusz Inicjatyw"
ul. ŻEROMSKIEGO 94/115
26-600 RADOM
TEL./FAKS 48 370 36 71
TEL. KOM. 519 144 716
e-mail: ffi@ffi.org.pl

Projekt "PI - Innowacyjny model GODZENIE PRZEZ KOBIETY ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Projekt: Spin - Centrum II

woj.: łódzkie

Menu:

 

Z ostatniej chwili

aktualnosci2011-05-02 | Podziękowania

Uprzejmie informujemy, że z dniem 30 kwietnia 2011 r. dobiegła końca realizacja projektu "Spin-Centrum II". Z naszych szkoleń skorzystały 72 ...

więcej +

aktualnosci2011-04-15 | Rezultaty projektu "Spin-Centrum II"

Przedstawiamy Państwu dotychczas osiągnięte rezultaty projektu „Spin – Centrum II” dotyczące  VI edycji szkolenia "Zakładanie i prowadzenie ...

więcej +

aktualnosci2011-04-11 | Zakończenie zajęć "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej typu spin off i spin out"

Informujemy, że w dniu 09.04.2011 (sobota) grupa VI szkolenia "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej typu spin off i spin out", ...

więcej +

aktualnosci2011-03-30 | Rezultaty projektu "Spin-Centrum II

Przedstawiamy Państwu dotychczas osiągnięte rezultaty projektu „Spin – Centrum II” dotyczące  V edycji szkolenia "Zakładanie i prowadzenie ...

więcej +

aktualnosci2011-03-29 | Zakończenie zajęć "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej typu spin off i spin out"

Informujemy, że w dniu 26.03.2011 (sobota) grupa V szkolenia "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej typu spin off i spin out", ...

więcej +

aktualnosci2011-03-14 | Rozpoczęcie zajęć "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej typu spin off i spin out"

Informujemy, że w dniu 12 marca 2011 r. rozpoczęło się szkolenie "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej typu spin off i ...

więcej +

archiwum aktualności projektu +

 

Rekrutacja

Informujemy, iż z dniem 28 lutego 2011 roku zakończyliśmy rekrutację do Projektu. Wszystkim osobom, które złożyły formularze zgłoszeniowe serdecznie dziękujemy.

 

Udział w projekcie mogą wziąć osoby spełniający łącznie 3 niżej wymienione warunki:

  1. pracownicy naukowi uczelni oraz placówek naukowych/doktoranci/studenci/absolwenci uczelni (w okresie 12 m-cy od daty ukończenia studiów),
  2. zamieszkali lub pracujący na terenie woj. łódzkiego,
  3. deklarujący chęć rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej typu spin off/spin out.

Promowane będą:

  • kobiety,
  • osoby z terenów wiejskich,
  • studenci.

Warunkiem udziału w Projekcie jest:

  • złożenie w wyznaczonym terminie poprawnie wypełnionego, kompletnego i podpisanego zgłoszenia,
  • pozytywne zakwalifikowanie przez Komisję Rekrutacyjną.

Terminy przyjmowania zgłoszeń:
Październik 2010 – Luty 2011

Dokumenty rekrutacyjne na szkolenie „Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej typu spin off i spin out”:

dokumenty do pobrania

Prosimy wszystkie dokumenty wypełniać WIELKIMI LITERAMI!

W związku z faktem, iż na VI edycję szkoleń (tryb popołudniowo - weekendowy) wpłynęła duża liczba zgłoszeń, informujemy że szansę dostania się na szkolenie mają już tylko osoby spełniające wszystkie trzy kryteria pierwszeństwa.

Formularze zgłoszeniowe można składać w biurze projektu przy ul. Zachodniej 70 w Łodzi.

Informacje na temat posiedzeń Komisji Rekrutacyjnej będą na bieżąco umieszczane na stronie internetowej. Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone i umieszczone na stronie.

Zgłoszenia można złożyć:

  • osobiście w Biurze Projektu w Łodzi, przy ul. Zachodniej 70 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
  • podczas dyżurów sobotnich (termin dyżurów zostanie każdorazowo podany do wiadomości na stronie internetowej),przesłać pocztą tradycyjną na adres: Fundacja „Fundusz Inicjatyw” Biuro projektu „Spin-Centrum II”; ul. Zachodnia 70; 90-403 Łódź (w przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu do biura projektu).

Zgłoszenia przesyłane drogą elektroniczną i faksem nie będą rozpatrywane.

Komisja Rekrutacyjna będzie brać pod uwagę:

  • kryteria formalne,
  • kryteria pierwszeństwa,
  • datę złożenia kompletnych i poprawnych dokumentów rekrutacyjnych.

Do udziału w projekcie zostaną zakwalifikowane 72 osoby na Listach Podstawowych, w tym:

  • min. 43 kobiety,
  • min. 15 osób z terenów wiejskich,
  • min. 50 studentów.

Listy Podstawowe i Rezerwowe zostaną umieszczone na stronie internetowej Projektu oraz będą dostępne do wglądu w Biurze Projektu.

Decyzja Komisji Rekrutacyjnej jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej.

Dokumenty rekrutacyjne są dostępne w Biurze Projektu, na stronie internetowej www.ffi.org.pl oraz podczas spotkań informacyjnych.

Wszelkie informacje pod numerami telefonu: 0 519 144 716 oraz 42 633 23 20

Wyniki rekrutacji:

Lista podstawowa i rezerwowa dla I edycji szkoleń

Lista podstawowa i rezerwowa dla II edycji szkoleń

Lista podstawowa i rezerwowa dla III edycji szkoleń

Lista podstawowa i rezerwowa dla IV edycji szkoleń

Lista podstawowa i rezerwowa dla V edycji szkoleń

Lista podstawowa i rezerwowa dla VI edycji szkoleń

Spot radiowy (Radio Parada 96.00 FM):

Spin - Centrum on Facebook

 

Patronat medialny:

Studenckie Radio Żak 88,8 MHz

 

Kapitał Ludzki   Unia Europejska - Europejski Funusz Społeczny
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



  • start
  • oferta
  • dzialania
  • praca
  • polecamy
  • kontakt
2009 © Fundacja "Fundusz Inicjatyw" ul. Seweryna Sierpińskiego 24/5, 20-448 Lublin, NIP: 9462553005, REGON: 060368615, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000306907,
Biuro Fundacji ul. Narutowicza 57/4, 20-016 Lublin, tel/fax: 081 532 10 30
e-mail: ffi@ffi.org.pl | mapa serwisu | Polityka dot. plików cookie


Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej +